25 Mayıs 2014 Pazar

ORİFLAME MAYIS SİPARİŞİM


Mayıs ayını yarılamış olsak da ben bu siparişime ayın başında kavuştum ve bazılarını deneme fırsatı da elde ettim.Kısaca sizlere de bahsetmek istedim.
Giordani Gold parfüm arkadaşımın siparişi. Benimse Oriflamedeki ilk parfümüm ilk gözağrım. Kışın ayıla bayıla kullandığım bir ürün. Sıcak havalar bastırmışken size Elvie'yi tavsiye ederim ama kışa doğru Giordanı Gold'u da mutlaka deneyin derim.
Feet Up Ayak Bakım Kremi ; Yaban mersinli içi de kabının renginde nefis kokulu ,ayakları yumuşacık yapan bir ürün.
Discover Bali Paradise Sıvı El Sabunu ;  Çiçeksi farklı notaları olan bir sabun.Yapısı da hafif.Kremsi değil. Ellerinizi ilk yıkadığınızda fresh bir koku hissediyorsunuz,yıkamaya devam ettikçe çiçek kokuları belirginleşiyor.Oriflameden ilk kullandığım sıvı sabun ve bundan sonra kesinlikle yine Oriflame ile devam edicem.
Nature Secrets Bademli/Çilekli Saç Kremi; Kokusuna öl,bit. Çok tatlı bir kokusu var,piyasadaki saç kremlerinden farksız ne fazlası var ne eksiği.

Coctails parfüm ; İndirimli ürün grubundan olduğu için çok uyguna alıp denemeye değer dedim.Şuan elimdeki diğer ürünlerden henüz ona sıra gelemedi.
Wonderful Sabun; Oldum olası sabun kullanmaktan hiç hoşlanmıyorum. Ama oriflamenin sabunlarının ambalajları çok albenili. 3 ay önce sabun koleksiyonu yapmaya başladım ve her katalogtan bir iki sabun alıp fanusa koyuyorum . Bu sabun da koleksiyonuma eklendi.
The one Fusia ruj ; yakında onun yazısı gelicek ama ilk fırsatta deneyin.

The one Maskara ; fırçası plastik kısa olanlardan ki benim tercih ettiğim fırça tipi ama malesef benim gözlerimi yaktı. Anlam veremdim hem sürdüğümde hem temizlerken gözlerimde yanma hissettim. Ama çevremde kullananlardan çok olumlu yorumlar alan bir ürün.

Oriflame ürünleri gibi mis kokulu haftasonlarına.
Sevgiyle

3 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I like the brand Oriflame. Keep in touch

Guzel E-zade dedi ki...

Canım güle güle kullan:) bir de merak ettim nature secret güzel kokuyo dedin yaa, şampuanını alsam mı? Çünki bu seriden olan başka şampuanı baş derimde kaşıntı yapmıştı, acaba sen kullandınmı canım? Bir de fett up alınacak kesin:)

AYSEL KAYA dedi ki...

MARTA ; Thank u so much

Güzel ezade; teşekkür ederim canım. canım oriflame şampuanlarını hiç kullanmadım. Ben daha çok besleyici onarıcı bitkisel şampuanlar kullanıyorum. başkaaları hemen saçlarımı kepeklendiriyor o yüzden sampuan oriflameden almıyorum. şimdi sana ne desem yalan olur.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...