23 Haziran 2014 Pazartesi

THE BODY SHOP İLE BLOGGER BULUŞMASI


22.06.2014 ' de Forum Bornova The Body Shop mağazasında sevgili İpek'in ( Sargita Der Ki) düzenlediği blogger etkinliğindeydik.


The Body Shop'un yeni çıkan Vitamin E serisi ürünleri hakkında bilgi ile sohbete başladık.
Buğday çekirdeğinden elde edilen buğday tohumu yağı doğadaki en zengin e vitamini içeriğine sahip ve bu yeni ürünün içeriğinde de buğday tohumu yağı mevcut.

Aslında etkinliğe katılamayacaktım. Asya azı dişlerini çıkartıyor ve ateşi sürekli yükseliyor. Burada bahsetmedim ayrıntılı ama 2 ay önce malesef bizi çok üzen havale atlattık. O yüzden etkinlik benim için diken üstünde geçti ama yine de güzeldi. Lütfen maşallah demeyi eksik etmeyin.

Nane aromalı serinletici etkili ayak bakım ürünlerini denememiz için tester verildi.Buram buram ferahlık kokan ve ayağa serinlik hissi uyandıran ürünlerden.Yazın sıcağında ayaklarımıza hem bakım yapıp hem de serinleyeceğimiz ürünlerden.

Melodi ile ilk kez tanıştım çok sıcak kanlı süper gülümseyen biri. Selbişimse zaten bitanem.

İşte bu etkinlikte bizi güzeller güzeli çalışanları ikramlarıyla da mest etti.

Mustafa Bey hepimizin favorisi olacak aydınlatıcı nasıl ve hangi fırçayla uygulayacağımızı anlatırken.


Hepimiz böyle neye mi merakla bakıyoruz ? Alt resime odaklan. :)


Tabiki selülit giderici,inceltici ürünlere. :)

Melodi kendini kokuların büyüsüne kaptırdı.

Yeni ürünlerden biri daha. Yeni sorbeler. Soğuk kullanılıyor. Kızların favorisi Magnolia özlü olan olsa da ben çilekten vazgeçmedim :)

Pudra fondöten deneyeniniz var mı? Ben ilk kez kullandım .Çok söze gerek yok yakında ayrıntısıyla burada olacak süper üründür kendisi.

Ve bu güzel günde biz.


The Body Shop'tan sonra aslında etkinliğe bir kafede kızlar devam ettiler fakat Asya'nın ateşinin çıkması,uykusunun gelmesi de karışınca ben ayrılmak zorunda kaldım. Fakat İpek bizler için ekstra hazırlanmış,emek harcamış ve elimizi boş göndermedi.Bu güzel paketin içindekiler de yakında blogta.


KATILANLAR

Sargita Der Ki
Elf-Ana

Çiçek Kadın

Astrean'nın Atlası

Melis in Neverland

Melodie'nin Pembe Dünyası

Selbi Zamanı


Sevgiyle.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...