30 Haziran 2014 Pazartesi

BASİT DUDAK PEELINGİ YAPALIM


Artık güneş kendini iyice göstermişken,canlı makyajlara ve capcanlı dudaklara da merhaba dedik.
Fakat arada esen rüzgara yenik düşmüş kabuklu ya da çatlak dudaklarınız varsa 2 dk'da pürüzsüz dudaklara sahip olmak için yapılacaklar çok çok basit.
Dudak peelingi için gereken malzemelerimiz;
*Bir çay kaşığı bal
*Bir çay kaşığı ya da biraz daha fazla toz şeker
*Bir çay kaşığı vazelin.

Bunların hepsini karıştırıp dudaklarımıza masaj yaparak uygulayıp duruluyoruz.
İşte hepsi bukadar basit.

Kadife öpüşlere :)

7 yorum:

sendeincel dedi ki...

Çok basit ama etkili bir peeling olmuş bun tek seferlik için mi yoksa bir süre kullanılabiliyor mu?

AYSEL KAYA dedi ki...

sendeincel; bu ölçülerde ürün tek kulanım için fazla canım artıyor baya,ben buz dolabında bir süre tuttum ama kullanmadım.daha az ölçülerle tek seferlik yapmak taze taze kullanmak daha iyi olur.

AYSEL KAYA dedi ki...

sendeincel; bu ölçülerde ürün tek kulanım için fazla canım artıyor baya,ben buz dolabında bir süre tuttum ama kullanmadım.daha az ölçülerle tek seferlik yapmak taze taze kullanmak daha iyi olur.

Sargita Gita dedi ki...

Bunun içine çok az da hindistancevizi yağı koyarsanız dudaklara bakım da yapmış olursunuz. Mis gibi de kokar peelinginiz. :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Sargita ; evet çok mantıklı, ekleme çıkarma serbest aslında bir çok farklı yağ koyulabilir.teşekkürler

Gülşah Kaya dedi ki...

HARIKA BIR YAZI OLMUS CANIM TAM ZAMANINDA BIR YAZI DEDIGIN GIBI TAM DUDAKLARA DIKKAT VERECEGIMIZ BU DONEMDE HARIKA OLMUS :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Gülşah'cım çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...