27 Haziran 2014 Cuma

BOURJOIS BRONZING PRIMER // KREM BRONZLAŞTIRICI


Meraba meraba meraba;
Kozmetik yazmayalı baya oldu sayılır. Bourjois ülkemizden kalktı. Hoş ben olsa da yine yurt dışından alıyorum ama böyle imkanı olmayanlar için ve müptelaları için kötü oldu. Bu cici nutella kıvamlı ürünü ilk gördüğümde benim olmalı demiştim. Tesadüf geçen hafta Bulgaristan'dan misafirlerimiz geldi ve onlardan rica etmiştim saolsun getirmiş :) Tam çeviremesem de ortalama 25 tl'ye anca almışımdır. :)
Ürün krem kıvamlı ,mis kokulu. Parmakla uyguluyorum ve hep aklıma nutella geliyor ve ağzımı sıkı sıkı kapıyorum :)


Ben azıcık ürünü kontürleyeceğim bölgeye pıt pıt hareketlerle sürüp sonra dağıtıyorum.
Sonucunda çok doğal bir görüntü elde ediyorum. Üzerinden sabitlemek için toz bronzer geçebilirsiniz. Fakat ben normal pudra uyguladığım halde ki sağdaki resimde üzerinde tek kat toz pudra uygulanmış resmini görüyorsunuz,ona rağmen kendini belli eden doğal bir görünüme kavuşuyorum.
Daha yoğun görüntü isteyenler üzerinden toz bronzer ile geçip kalıcılığı da arttırabilir.

**Bulgaristanda Türk Lirası her zaman aynı değerde olmadığı için ve hangi ürün orada olduğu bilmediğim için sadece kendime ürün getirtiyorum. Bana da şu ürünü getirtir misin tekliflerinize malesef evet diyemiyorum. Dediğim gibi hem fiyat sıkıntısı hem de ürün tedarik sıkıntısı yaşayıp ne kendimi madara etmek ne de başkasının canını sıkmak istemediğimden. Ama bir gün kendim gidersem stoklarla döner zaten satış bloğumdan da duyururum.**

Sevgiyle kucaklandınız.
:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...