16 Haziran 2014 Pazartesi

DIY // MINIE MOUSE // ÇOCUK ODASI KAPISINI BOYAMACA




Meraba;
Şu sıralar canım sıkkın,aklımda yapmak istediğim bir çok proje var da zaman kısıtlı,öncelikler farklı.
Kaşla göz arasında bir şeyler yapabilirsem ne ala.
Ama yakın zamanda düzenli olarak bloğa girmeye başlıcam diye düşünüyorum.
 Bugün İzmir'de yine yağmur yağdı.Haziran Ocak triplerinde. Havanın kasvetinden ders çalışma isteğim kaçtı.Ha normalde çok istekliyimdir altını çizelim :)
Neyse elimde ilerde kullanırım diye bazı şablon resimler vardı. Aldım elime boyaları ve fırçayı Asya'nın odasının kapısını boyadım. Bence sonuç güzel oldu.
Odasının duvar kağıdı Minie'li. Takım oldular bir nevi. Çocuğun Minie'den haberi yok gerçi ama olsun :)
Aşağıda aşamalarını sade bir şekilde gösterdim. Çok basit , yapılabilir.
Beğendiniz mi bakalım?

İlk olarak şablonu kopya kağıdıyla zemine çizdim.


Ve sonra da boyadım. Ben yıllar önce ev aksesuarları kursuna gitmiştim. Ta ozamandan kalma seramik boyalarım vardı. Seramik niyetine kapıyı boyadım.




Sevgiler


İnstagram'da burada olduğumun aksine oldukça aktifim dileyen ,merak edenler için kullanıcı adım ; aycelcehayat

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...