29 Haziran 2014 Pazar

MAYBELLINE GO EXTREME VOLUM MASKARA



Maybelline maskaralar birçoğunuzun favorisi.Benim de en merak ettiklerimden rochet ama cesaret edip de alamıyorum fırçası pek bana uygun olmadığı için. Kauçuk kısa fırçalar her zaman tercihim.
Maybelline'nin Go Extreme Volum maskarası ise geçen hafta gelen misafirlerimizin hediyesi. (Bana nasıl hediyeyle geleceklerini biliyorlar :p )
Fırçası aslında pek benim kirpiklerim için uygun değil. Benim kirpiklerim hayata küsmüş kendi içine kapanık vaziyette :)  hiç kıvrımı olmayan aşağı doğru çivilenmişler.:)  O yüzden volum etkisi moralimi düzeltmeye yetiyor.
Çok aman aman değil. Hayatımın maskarası ŞU YAZIMDA  bahsettiğim Bourjois Volumizer Maskara.
Onun kadar volume veremiyor olsa da yoğunluğu rengi güzel.
Kalın fırça ve kirpikleri daha yoğun gösterme isteyenler kullanabilir.
Ben bitince almam ama hediye gelmiş kullanmayalım mı :)


Gözde duruşu da bu şekilde.
Allah beni böyle yaratmış,maskara mühim değil gözlerim güzel baksın yeter.
Hayırlı Ramazanlar.

Sevgiyle.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...