28 Haziran 2014 Cumartesi

ORIFLAME VERY ME DOUBLE TROUBLE İKİLİ GÖZ KALEMİ


Yine yeniden bir Oriflame ürünü.
Uzun süredir siyah/beyaz renkli kalemini kullandığım serinin altın sarısı ve kahve rengi ikilisini de yazın bronz tene çok yakıştırdığım renk olduğu için aldım.
Yapıları ne çok yumuşak ne çok sert. Rahatlıkla uygulama sağlayan kıvamda. Renkleri de gözde göründükleri şeklinde pigmentli.Ben kalıcılıklarını da seviyorum. Akma dağılma yapmaması da cabası.
Vee en güzel yanı da fiyatı. Oldukça ugun fiyata sahip olabileceğiniz bu ürünü katalogta görürseniz kaçırmayın.

Sevgiyle kucaklandınız.

4 yorum:

Gülşah Kaya dedi ki...

ORİFLAMEIN URUNLERINI BENDE SEVEREK KULANIYORUM TATLIM BU RENKLERDE BIR HARIKAYMIS :)

makyajlı kareler dedi ki...

güle güle kullan cnm rengi çok güzelmiş

svieri doroga dedi ki...

ben de moru var ama açık renkli tarafı çok güzel renk vermiyor. Ama Oriflame'in smooth definer'lar çok güzel tavsiye ederim daha önce yazmıştım blogumda.

AYSEL KAYA dedi ki...

Gülşah ; aynen canım oriflame kendimi bildim bileli benim de vazgeçilmezim :)


makyajlı kareler ; çok teşekkürler canım

svieri doroga ; mor olanı denemedim canım. bende siyah beyaz vardı siyah iyi renk vermiyor diye kkullanmıyordum sonra bir elime geçti baya sevdim . belki dura dura seninki de güzelleşir :)) smooth definer bakmam lazım ismi tanıdık gelmedi. karşılaşırsam ben de denerim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...