11 Haziran 2014 Çarşamba

SON ALİEXPRESS ALIŞVERİŞİM




Yaklaşık 3 hafta önce verdiğim siparişim elime ulaştı. Aliexpressi tamamiyle yüzümde tebessüm oluşturduğu için seviyorum. Hem uygun fiyatlı hem biz bayanların sevdiği bir sürü ıvır zıvır bulundurması hoşuma gidiyor.
Bu siparişimdeki tek üzüntüm istediğim ürünlerin değil başkalarının gelmesi. Yani renk ve model olarak. Kendilerine not olarak istediğim renkleri yazmama rağmen istediklerim gelmemiş ve bunu bildirdiğimde de stok yok dediler fakat bir çok üründe de stok yoksa neden oraya konmuş anlamadım.Ve sipariş kargoya verildikten çok uzun süre boyunca Türkiye'ye girmedi. Açıldı ,geri gönderildi diye mesajlar aldım. Satıcıya sorduğumda da problem yok yolda olduğunun belirtisidir dedi fakat daha önceki  siparişlerimde hiç açıldı diye mesaj almamıştım. Neyse uzun lafın kısası satıcıyla pek uyuşmadık o yüzden size bu satıcıyı tavsiye etmem ama isteyen olursa kodunu yazarım.
Gelelim aldıklarımdan bazılarının yakın görüntüsüne.
Beni yine de mutlu ettiler. Bakalım siz ne kadar beğeniceksiniz?





Bu dudak şeklinde olanlar diş macunları gibi ürünler için. Bitmeye yakın ürünü ortadaki delikten geçirip yukarı doğru çekiyorsunuz ve ürün zorlanmadan çıkıveriyor:)




SEVGİLER

2 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

çook tatlı canım gule gule kullan :)

AYSEL KAYA dedi ki...

teşekkürler kokoşum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...