3 Temmuz 2014 Perşembe

BOURJOIS HEALTHY MIX SERUM FOND de TEINT GEL



Merhaba ŞU YAZIMDA bahsettiğim alışverişimde kullanıp yapısına aşık olduğum ama renginin koyu gelmesi sebebiyle satış bloğumda sattığım Healty Mix fondötenden sonra geçen hafta kavuştuğum Bourjois Healthy Mix Serum Fondöten ile aşkın doruklarındayız :) Cidden öyle çünkü cildim aşırı olmasa da belirli derecede yağlı ve yazın kesinlikle fondöten kullanamıyorum. İşte bu durumu ortadan kaldıran ürün bu serum.
Kapatıcılığı orta ama benim için fazlasıyla yeterli. Çok hafif bir yapısı var ve cildimde rengimi düzenlediği gibi yokmuş gibi duruyor. Kendi cildinize canlılık ve ışıltı katıyor ve kusurları bence güzel kapatıyor.
Kuru ciltler üzerine pudra kullanmaya bile gerek duymayabilir ama ben kullanıyorum.
Bir de Bourjois tüm ürünleri misler gibi kokuyor. Türkiye pazarından çekilmesi bence kötü oldu.

Kapatıcılık seviyesini görmeniz açısından üstteki foto bence ideal.İlk resimde damarlarımı göremeyen yoktur sanırım.Dogalgaz boru hattı gibi :)  Altta da ürünün yaydırılmış hali.
Fırsat bulursanız bence bir şans verin derim.
Benim rengim 51. Buğday tenlilere 52 no daha iyi olur ama ben açık ten daha çok sevdiğim için kendi tonumdan bir ton açık alıyorum genelde. Üzerine uyguladığım pudra,allık vb ürünler zaten fark olursa kapatıyor.
Diğer Bourjois ürünleri yazılarım için;
KREM BRONZER

VOLUMIZER MASKARA


Sivilce lekeleri ve renk ton farklılıkları olan cildimi düzenleyen bu güzel ürünün cildimde duruşu flaşlı çekimle bu resimdeki gibi.

Taze annelere de hemen ok yönünü takip edince gördüğünüz bebeğimizin ilklerinden tablo yapım linkini de veriyorum. TIKTIK


Sevgiyle


3 yorum:

Selbi zamanı dedi ki...

Bende normal Healty mix var Ayselim,ve bitkem üzere.İnşallah ben de Bulgaristan'a gittiğimde ya da yurtdışına çıktığımda bulurum bu markayı.Benim de bugüne kadar en severek kullandığım fondöten oldu ; kokusuyla,yapısıyla harika!

ceyda byjade dedi ki...

Bende 1 2 3 perfect fondötenini kullanıyorum çok memnunum. 100liralık fondötenlerle yarışır. Markanın ülkeden gitmesi çok kötü oldu biterse ne yaparım diye düşünüyorum kara kara :(

AYSEL KAYA dedi ki...

Selbiyecim aynen yapıları çok güzel. Ben Bulgaristandan alıyorum canım gittiğinde mutlaka bulursun.

Ceyda ; canım zaten bourjois chanel'in bir alt markası gibi bir şey tam ayrıntısını bilmiyorum da öyle duymuştum.hemen hemen aynısıymış yapıları. Ülkemizde yalnız yine de pahalı satılıyordu 60 küsür tl'ye ben bulgaristandan 25 tl gibi bir fiyata alıyorum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...