8 Temmuz 2014 Salı

EL VE TIRNAK BAKIM ÜRÜNLERİM



Ellerin 
Diyorum 
Ellerin 
Farkında mısın 
Ellerindeki 
Güzelliklerin 
Nasıl da değiştirdin 
Dünyayı 
Ne çiçekler yetiştirdin 
Ne acılar yatıştırdın 
güzel ellerinle 
Ne güzel çaldın kapıları 
Ne güzel açtın kapıları 
Nasıl da yüreklendirdi sevdiklerini 
Ellerinin varlığı 
Ellerinin sıcaklığı 
Ellerinin yaratıcılığından 
Daha güçlü bir şey var mı 

Yeryüzünde 
Ellerin 
Diyorum 
Ellerin 
Farkında mısın 
Ellerindeki 
Güzelliklerin

Mehmet Gazi Yıldırım


BURADAN ALINTIDIR.


Ne çiçekler yetiştirdin,ne acılar yatıştırdın bu güzel ellerle dedikten sonra o acıların izlerini de silmek gerek diye düşünüp süpersonik ürünlerime geçiyorum :)

Tırnaklarımla başım dertte. Çook uzun süredir kat kat kırılma sorunu vardı. En son doktora gittiğimde yapılan tahlillerde demir depomun bomboş olduğu görüldü ve demir takviyesine başladım. Şuan eskiye nazaran cillop gibiler.Tabi bu arada resimde gördüğünüz ürünler de favori yardımcılarım.

Zdrave'yi sayemde duymayan kalmadı. Asya'nın pişik kremi. Kutu sonlarına doğru kenarlarda kalanlar için genelde dirseklerimi yumuşatmada kullanıyorum.

CYRENE Shea butter katı formüllü doğal ürünlerden. ŞURADA yazısını da yazmıştım.Bu ürünü kışın kuruyan çatlayan yerlere, hafta da bir kaç kez de gece yatmadan önce tüm ellerime yoğun bakım kremi olarak uyguluyorum.Anında cildi ışıldatıp yumuşatıyor.Mutlaka bir deneyin derim.

CYRENE Tırnak ve tırnak eti bakım serumu %100 doğal ve saf argan yağı içerikli.Argan yağının mucizesini bilyenimiz yoktur sanırım. Saçlardan ciltlerden sonra tırnaklar için de birebir.
Bu ürünü benzer formüllü LCN Tırnak yağı ile dönüşümlü olarak yine akşamları yatmadan önce tırnaklarıma sürüp masaj yaparak yediriyorum. Tırnak etlerini yumuşatıp rahatlatıyorlar.Tırnaklara bakım yapıyorlar ve güçlendiriyorlar.
CYRENE Ozonlaştırılmış zeytin yağı  BURADA ayrıntılı yazısını bulabileceğiniz muhteşem bir ürün.Ben şimdiye kadar sadece tırnaklarım için kullandım ama kullanma alanı çok çok geniş bir ürün.

Diğer Cyrene yazılarım için ; TEŞEKKÜRLER

                                        DOĞAL SABUN
                                  SPONSOR 
Oriflame Aimi el kremi temsili el kremlerinden. Sizler istediğiniz marka istediğiniz içerikli ürünlerle ellerinizi nemlendirmeyi unutmayın.

Essence studio nails pro white hardener  ilk kullanmaya başladığım ürün. Kesinlikle Essence'nin ojelerinin kalıcılığını beğenmesem de tırnak bakım konusunda bence çok çok başarılılar. Bu ürün de (beyaz ambalajlı) çok severek kullandığım sertleştiricilerimden. Fakat şu an için onun pabucunu dama atmış olan diğer bir ürünümse yine Essence'den( metal ambalajlı) ultra strong nail hardener.
Demir takviyesiyle beraber düzenli kullandığım bu ürünlerle birlikte tırnaklarımda gözle görülür değişiklik farkediliyor.

Fakat klasik anne durumu sürekli ellerin suda olması bu bakımın devmlılığının gelmesi konusunda ısrarcı.

Sizin el/tırnak bakım ürün favoriniz hangisi?

Kadife dokulu ellere.



                   



5 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

El ve tırnak bakımıyla uğraşmayı seviyorum, bir kadının yaşını belli eden elleriymiş :))
http://nypdsena.blogspot.com/

AYSEL KAYA dedi ki...

Senacım evet yüzümüze sürüp sürüştürürken elleri unutursak yıllar sonra kndini ilk göstercek yer olur :)

hermis colak dedi ki...

bende özen göstermeye çalışıyorum ellerime tırnak kırılmalarına karşı kalyon marka güçlendirici kullanıyorum ayrıca nemlendirici olarak da izmirden hediye gelen zeytin yağı özlü bi krem var onu kullanıyorum tırnakları besliyor ..

AYSEL KAYA dedi ki...

hermis colak; zeytin yağı her derde deva zaten . kalyonu da beğenen çok var ama ben henüz denemedim.teşekkürler yorumun için.

AYSEL KAYA dedi ki...

hermis colak; zeytin yağı her derde deva zaten . kalyonu da beğenen çok var ama ben henüz denemedim.teşekkürler yorumun için.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...