24 Temmuz 2014 Perşembe

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ BAŞLADI


Dün Gratis bayram indirimine girdi ve 27 Temmuz'a kadar da devam edicek. Bugün ben de tamamiyle ihtiyacıma yönelik minik bir alışveriş yaptım.
En çok ihtiyacım olan şey seyehat kozmetik çantasıydı ve mağazadaki son kalan çantayı kapmış olmamın mutluluğu paha biçilemez :)
Seyehatlerde olmazsa olmazlarımızdan seyehat şişe kaplar,ıslak mendil,mini diş macunu , kağıt sabun alışverişimde yerini aldı.
Gratis'e özel ürün olan 50 faktörlü güneş koruma kremi oldukça uygun fiyatlı inidirimli ürünlerden.
BeeBeauty ürünleri olan dudak nemlendiricim tabiki Tweety'li. En sevdiğim çizgi film karakterlerinden olduğu için.Küçükken sevdiğim arkadaşlarımın bana taktığı lakap olduğu için ve şimdi de kızımı Tweety'e benzettiğim için :)
Bir de yine aynı markanın vücut losyonunu aldım. Cheesecake ve vanilya aromalı.Misssler gibi kokusu var.
Topuk törpüsü ise bence yazın olmazsa olmazlardan.
Ve süper kampanyalı China Glaze ojeler. Aslında tekli satılanlarda öyle güzel mürdüm rengi vardı ki öylesine vuruldum ki ama tek bir ojeye 18 tl vermek istemedim.Şimdilik bu kampanyalı ikili seti aldım.

İndirim bitmeden bence bir Gratis'e koşun. The Balm'da da %50 indirimi kaçırmayın :)

Bayram şekeri tadında,sevgiyle.

7 yorum:

ceyda byjade dedi ki...

Güle güle kullan hepsini :) Seyahat kaplarından benimde almam lazım aslında ama hep gittiğimde almayı unutuyorum :D

AYSEL KAYA dedi ki...

ceyda; teşekkr ederim. ben de ihtiyacım yook ama dursun die alıyorum eve gelince illa koycak bir şey buluyorum :)

Sansa Fashion dedi ki...

Güle güle kullan hepsini canım.Bende seyahat kabı seti aldım çok iyi oluyorlar:)

pekbilmiş dedi ki...

Nasıl güzel şeyler almışsın. Güzel günlerde kullan !! :) Bir ben yararlanamadım şu indirimden. Bir indirimede denk gelsem bayram edeceğim vallahi

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Guzel gunlerde kullan canım hepsini :)

Esra Hanedan dedi ki...

Güle güle kullan :)
Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
Sevgiler

AYSEL KAYA dedi ki...

sansa fashion ; teşekkür ederim. aynen çok iyi oluyorlar kilolarca yük taşımaktan kurtarıyor :)

pekbilmiş ; normalde ben de indirimlerde gitmem gereksiz bir sürü şey alıyorum diye ama seyehat edeceğim için meccbur gitmiştim ama çok açılmadım şükür :)


balböceği ; çok teşekkür ederim canım :)

Esra ; teşekkür ederim bloğuma hoşgeldin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...