6 Temmuz 2014 Pazar

MOON PHASE NAIL ART





Kpss geçti gitti. Tarih zaten belalımdı.Sınavda tam baş belası oldu. Fazlaca kültürel konu ağırlıklıydı. Onca savaşlar antlaşmalar boşuna öğretildi.Hoş ben öğrenememiştim ama neyse . Dertliyim derdimizi deşmeyelim,konuya gelelim.
Konumuz bir zamanlar muptelası olduğum nail art.Fırsat buldukça yapıp sizlerle de paylaşmaya devam edicem. Bloğa da tam gaz devam.
Tırnağıma şu koca ayı yapmadan önceki hali muhteşemdi ama ismine uysun hadi bir de ay yapıyım diyince batırdım,kabul.
Yapımı çok çok basit.Uzunca anlatmıcam burda. Ben de youtube da gördüm.
Orjinal video için TIKTIK



Siz de beğenip bu deseni yaparsanız bana paylaştığınız linkleri ya da resimlerinizi atarsanız çok sevinirim.

Sevgiyle.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...