17 Temmuz 2014 Perşembe

ORİFLAME DEMİ MORE PRİNCESS PİNK RUJ


Önüm,arkam,sağım,solum Oriflame :)
Oriflame danışmanı olmanın avantajlarını en çok da indirimlerde yaşıyorum ve bu ürünü de danışmana özel indirimden katalog fiyatının çok çook çok altında bir rakama aldım.
Aslında bu ton renkler bana hiiç olmuyor. Dudak rengim daha koyu olduğu için malesef ruj rengini veremiyor bende. Bu Princess Pink rengi de aynı şekilde dudaklarıma açık geldi .
Peki ben bu durumda ne yapıyorum , biliyorsunuz ki özellikle bu sene ombre her yere moda.Saça,başa,tırnağa ve de dudaklara. Bu renkten daha koyu dudağıma uyum sağlayan bir ruj sürüp bu ruju da dudaklarımın orta kısımlarına uygulayıp biraz dağıtıyorum. Çok doğal ,geçişli duruyor.
Rujun sürümü çok kolay,yumuşacık. Pütürlü görüntü oluşturmaya müsait o yüzden bu seri rujları kullanmadan önce dudaklarına hafif peeling uygulamanızda fayda var. Öncesinde lipglosa gerek yok kendisi zaten fazlaca nemlendirici özelliğe sahip.



Adına yaraşır rengiyle prensesler gibi ışıldayacağınız bir ürün.

SEVGİYLE.

3 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I like the pink lipstick. Keep in touch

ceyda byjade dedi ki...

Rengi çok tatlıymış :) Güle güle kullan :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Marta , thank u ı like pink,too.

Ceyda ; çok teşekkür ederim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...