15 Temmuz 2014 Salı

ORİFLAME VOLARE EdP


Gönlümüze taht kuran parfümümü işte sizinle de paylaşıyorum.
Her şeyden önce şunu söyliyim,sıkı takipçilerim ve beni yakından tanıyanlar çiçeklerle uzaktan yakından alakam olmadığı gibi çiçek esanslı hiç bir ürünle de alakam olmadığını bilirler.Yavaş yavaş ısınma turlarımın son noktası işte bu parfüm oldu.
Şu güne kadar zibilyon tane kendimce ayılıp bayıldığım parfüm kullandım ilk defa bu parfümde eşim muhteşem bir koku bu ,çok sevdim,senin parfümün kesinlikle bu olmalı,stokla bu parfümü .... gibi cümlelerle kafamı çiçek kokularını sevip sevemeyeceğim konusundaki düşüncelerle bulandırdı :)
Son kararım şu ki sanırım artık çiçek fobim kalkıyor. Ve ben (biz) bu parfüme bayıldık.

Giordani Gold'dan sonraki Oriflame'de kullandığım en iyi kalıcılığı olan kokulardan. Yani koku işi biraz zordur anlatamazsın ,saçmalarsın ya şöyle böyle diye sabaha kadar bu koku hakkında saçmalayabilecek kadar sevdim. Ama sizin kafanızı sulandırmamak için içeriğindeki notaları söylüyorum ;
Menekşe yaprakları,şakayık,gül taç yaprakları ve pralin.

Bu arada parfüm şişesi koleksiyonu yaptığım için bitirince farklı dizaynlı şişelerdeki ürünlere geçiyorum. Sırf şişesi için aldığım bu parfümü bu kadar seveceğimi tahmin edemezdim. Bitince de koleksiyonuma güzel dizaynı ile renk katıcak.

Oriflame aşığı olarak bu ürüne notum torpilsiz 10 üzerinden 100 :)

2 yorum:

cisem dedi ki...

merhaba oriflame mi satiyosunz

AYSEL KAYA dedi ki...

cisem ; evet canım danışmanım.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...