20 Ağustos 2014 Çarşamba

CHINA GLAZE EXCEPTIONALLY GIFTED ve DUPE


ŞURADAKİ yazımda başka bir China Glaze oje ve ona yakın renk olan bir başka oje karşılaştırması yapmıştım.
Sıra geldi ikinci karşılaştırmama.

Öncelikle son söyleyeceğimi ilk önce söyliyim ki ben bu sefer her iki ojeyi de pek beğenmedim.
China Glaze Exceptionally Gifted  yapı olarak çok ince. Tırnaklarınızı örtmek için kat kat uygulamanız gerekiyor.Ki bunu her oje yazımda söylerim ; Anneysen kat kat oje sürmeye sabredemezsin. Her an tetiktesin çünkü :) Çok tercih ettiğim bir ton da olmadığı için sanırım elimin gitmeyeceği ojelerimden biri oldu. Gratislerde 2'li satılan kampanyadan almıştım ve her iki renk de beni pek memnun etmedi açıkçası.
Gelelim diğer ojemiz New Well'e..Bu oje yapı olarak tam istediğim kıvamda. Tek katla rengini çok güzel veren bir oje.Tek sıkıntısı fırça izi bırakması.

Uzun lafın kısası  toz pembe severler ve China Glaze olsun çamurdan olsun diyenler Exceptionally Gifted'i, yok yav ne gerek var okadar para vermeye diyenler de New Well'i tercih edebilirler.

Uçuk pembe hayal tadında günlerimize.
Sevgiyle


9 yorum:

Duygu ft dedi ki...

China glaze iyi hoş ama maalesef çabuk soyuluyor.O parayı hak etmiyor.

senem sefa dedi ki...

bende kat kat sürmekten nefret ediorum belki baz olarak beyaz sürülebilir ama dediğin gibi tetikte olmak şart :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Duygu ben de seninle ayno fikirdeyim

Senemcim aynen öyle kat kt sürmek bana göre deil hiç

nilgün aydın dedi ki...

Takipteyim beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim. Saygılarımla. Blogum: http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr . Facebookta da https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021

Makyaj Dünyam dedi ki...

Merhaba,

Kat kat oje sürmek korkulu rüyam :) Bloğunu takibe aldım. Bana da uğramak istersen çok sevinirim. www.makyajdunyam.com

ezgi erdem dedi ki...

Merhaba blogunu yeni keşfettim canım takipteyim, seni de bloğuma beklerim :) http://makeupby-ezgi.blogspot.com.tr/

herşey tadında dedi ki...

canım nasılsın nezamandır yoksun
hersey yolundadır inşallah

AYSEL KAYA dedi ki...

Nilgün , Makyaj Dünyam , Ezgi hepiniz bloğuma hoşgeldiniz :)

Herşey Tadında ; Canım merabaa buralarda pek yokum bayadır. İnstagramdayım ama varsa hesabın takipleşebilirz ama profilim gizli bana mail atarsan kullanıcı adını ona göre kabule diyim.:)

herşey tadında dedi ki...

canım benim instagramım yokki;)
seni merak ettim iş güç ne oldu
bende daha hiçbirşey yok
gaziemirden hataya taşındım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...