3 Ağustos 2014 Pazar

CHINA GLAZE STREET CHIC DUPE



Gratis bayram indirimi alışverişi  yazımda aldığım ürünlerden biri de China Glaze'nin ikili ojelerindendi. Aslında alsam  mı almasam mı diye baya düşündüm. Kasa yanındaki raflarda tekliler vardı ve orda bir mürdüm gözüme öyle çarptı ki. Çok çok beğendim fakat teklisine 18 tl vermek istemedim. Daha önceden kullandığım China Glaze'leri pek beğenmediğim için. Neyse hadi ikililerden alıyım bari okadar düşündüm dedim ve benim Flormar'da ayıla bayıla kullandığım ve bitirebildiğim ojelerden biri olan 413 rengine benzeyen rengi aldım.

Alırken de çok benzetmiştim ama karşılaştırmalı renklere bakınca birebir aynı değiller.
İtiraf etmeliyim ki bence yapı olarak da ben Flormar diyorum.
Flormar 413 resimde tek kat uygulanmış hali. Çok tok , tek katta fırça izi bırakmadan örtüyor.
Fakat Street Chic malesef yapı olarak çok daha ince,resimdeki 2 kat uygulanmış hali. Benim gibi aman çocuk uyanıcak derdi olanların 2 kat ojelerle olan savaşını bilenlerin sevemeyeceği bir durum.Yapı olarak da aynı zamanda akışkan. Fırçaya çok az miktar almanız gerekiyor.
Neticede Flormar 413 'üm bitti onu aratmayacak sandığım China Glaze Street Chic de beni hayal kırıklığına uğrattı. Denediğim 3. China Glaze oje.
Üzgünüm China Glaze müptelaları ama yakında yazacağım bir başka China Glaze dupe yazısında da kullandığım 4.China Glaze i de beğenmedim.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...