5 Ağustos 2014 Salı

DERMOECZANEM.COM ALIŞVERİŞİM


Alışverişlerimin çok büyük yüzdesini internetten online yaparım,böylesine hızlı,ilgili,takipçi,işini güzel yapan sistemini oturtmuş bir firmadan alışverişim olmamıştı.
Dün Asya'nın cildindeki döküntüler için doktora gittik,malesef beyaz tenin bize mirası hassasiyet. Neyse doktorumuz bir kaç marka ürün önerdi ve benim tercihime bıraktı.Ben de nette araştırma yaparken diğer blogger arkadaşlarımın da referansıyla DermoEczanem sitesinde dolandım. Farklı sitelere de baktım. Son kararım DermoEczanem'den yana oldu ve de iyiki diyorum.
Malesef ülkemizde zibilyon tane online site mevcut ve bazılarıyla Türkçe konuşmanıza rağmen malesef iletişim kurmak ölüm. Siparişini takip etmek başlı başına bir sorun.
Bu sitede öyle bir sistem kurulmuş ki kargom nerde kaldı arıyım,bakıyım demeye bile fırsatınız kalmıyor. Dün öğlen verdiğim siparişim bugün elime ulaştı ve sürekli mailime bilgilendirme mailleri geldi. Siparişiniz alındı,hazırlanıyor,hazırlandı,kargoya verildi,teslim edildi. Şaştım kaldım ne yalan söyliyim. Böylesine ilgiye alışık değilim illa sorun çıkıcak o kargo bir kaybolcak falan insan buna alışık olunca şaşırdım :)


Ve gelelim karlı mı karlı siparişime.
Böylesine güzel bir alışveriş tüm negatif enerjimi aldı.
Işın hızıyla gelen kargoma ışık hızıyla acele bir yazı hazırladım ve şimdi aynı hızda kaçıp ders çalışmaya gömülüyorum.
Teşekkürler DermoEczanem :)

Ürün deneyimlerin ilerleyen günlerde yayında olacak.
Sevgiyle.





6 yorum:

Pelin Toy dedi ki...


Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve hemen takibe aldım :) çok güzel bir blog olmuş gerçekten.Bana da beklerim :D
http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

AYSEL KAYA dedi ki...

Pelin Toy ; bloğuma hoşgeldin :) takipçinim.sevgiler

herşey tadında dedi ki...

tatlım nasılsın neler apıyorsun
iş buldunmu
bende haftaya görüşmeye gidicem
kpss ne oldu?
inşallah ii sonuçlar almışsındır
öptüm tatlımm

AYSEL KAYA dedi ki...

herşey tadında; gözdecim kpss cırtladı. haftasonu başka bir sınaım vardı onu bekliyorum o da olmazsa ben de arıcam bakalım inş. istediğimiz gibi olur.senin için de hayırlısı olsun inşallah.

senem sefa dedi ki...

güle güle kullan hepsini tatlımmm :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Teseşşkür ederim Senemcim. Tavsiye ederim çok ilgili bir site.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...