1 Ağustos 2014 Cuma

H&M KOZMETİK ALIŞVERİŞİM


HEYYO, Bayram tatilinde Antalya'daydık. İzmirlilerin H&M'den yoksun oluşuna anlam veremiyorum.
Vakit kısıtlığından sadece şipşak bu cicileri ve bir kaç parça da Asya'ya kıyafet alabildim. Ama gözümde kalan bir ton şey mevcut :(

Öncelikle şunu söyliyim ,  bloggerlar arasında hakkaten övüldüğü kadar varmış. Bazı şeyler çok övülüp fıs çıkar ya reklam yüzünden, çok hevesliydim ama bir yandan da kesin fısstır diye de düşünüyordum. Üstüne fiyatların komik denecek kadar uygun olması da kesin boşuna alıyorum bunları diye de düşündürdü.
Fakat kocaman bir şaşkınlık yaşadım.Aylardır gül kurusu allık arıyorum, ya tam rengi içime yatmadı ya aldıklarım rengini vermedi. Meğer aradığım allık işte buymuş. 8 küsür Tl fiyatıyla işe yaramayacak düşüncemi yüzüme yüzüme çarptı resmen. Pigmentasyon mükemmel. Bendeki rengi  pembe tonlarında olan.

Pigmentasyon diyince hemen mini  nude göz farı setine geçelim. Beyaz ve somon renkleri ışıltılı ama pigmentasyon patlaması yaşatıcak kadar yoğun renk veriyorlar. Kahverengi ise mat. Ben bazen gölgelendirmede bazen de kaşlarımı doldurmada kullandım. Her şekilde mükemmeldiler.
Bu iki ürünü öve öve bitiremem. Keşke diğer renklerini de alsaydım diyorum :s

Islak mendili güzel kokulu.Sadece ellerim için kullandım. Ekstra bir şey anlatamam.Paket dizaynı albenili güzel bir mendil.

Lıquid copper isimli ojesinin rengini de çok sevdim. Tatildeyken tek kat sürmüştüm. Tüm gün deniz,havuz koşturmacasında malesef dayanmadı. Genel olarak kalıcılığı mı az yoksa aşırı suya temastan mı hemen silindi bilmiyorum.Bu yüzden bu yorumum aslında tartışılır.
Bir kez daha evde deneyip net yorumlarımı instagramda paylaşırım.

Bloga yolum pek düşmüyor. Ama aktif olarak instagramdayım. Dilerseniz ''aycelcehayat'' olarak beni bulabilirsiniz.

Sevgiyle.

9 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

güle güle kullan cnımmm iyiki beğendin ürünleri bazı ürünleri kalitesi iyi değilmiş çünkü ben bi tek bornzer almıştım (:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: great purchases. Keep in touch

Filiz Şahin dedi ki...

Hepsi çok şirin görünüyorlar.Özellikle de allık!
Hepsini güle güle kullan canım :)

ceyda byjade dedi ki...

Koskoca İzmir' de neden hala H&M yok anlayabilmiş değilim =/ Bende Antalya' da yaşıyorum ve H&M burnumun dibinde olduğu için çok şanslıyım sanırım :)

Guzel E-zade dedi ki...

Vallahi canım benim de bloğa pek yolum düşmez oldu, gelip yazdıkçada sizlere bi başvurup gidiyorum, ama artık düzenli yazmalıyım, allığın süper instagramda gördüm zaten , , güle güle kullan :)

AYSEL KAYA dedi ki...

kokşum ben hep güzel yorumlar okumuştum, güzel ürünler de denk geldi :)


Marta,thank u for your visiting.

Filiz Şahin; teşekkür ederim, kesinlikle de en güzeli allık bence de :)


ceyda ; valla yaramıza bastın ben de anlamıyorum Bath and Body Works de yok. :(


Güzel; canım benim yazacak çok yazım birikti ben de yakında kısmetse düzenli dönücem planl programlı ama şuan ders çalışmak eve bakmak asyaya bakmak gibi bir ton işim olduğu için kaçamak yapıyorum :)

Sansa Fashion dedi ki...

Güle güle kullan canım. Şehrimde H&M yok bende çok merak ediyorum ürünlerini:)

AYSEL KAYA dedi ki...

Sansa Fashion ; merak edilmeyecek gibi deil ki.çok güzeller.. umarım en kısa zamanda olmayan illere de mağazaları açılır

AYSEL KAYA dedi ki...

Sansa Fashion ; merak edilmeyecek gibi deil ki.çok güzeller.. umarım en kısa zamanda olmayan illere de mağazaları açılır

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...