8 Şubat 2014 Cumartesi

BOURJOIS VOLUMIZER MASKARA


Geçen yaz aldığım bu ürünü teoride kullanım süresi geçmiş olsa da pratikte herhangi bir problem yaşamadığımdan ve atmaya kıyamadığımdan hala kullanmaya devam ediyorum.
Kirpiklerimi sevmeye çalışıyorum ama pek anlaşamıyoruz. Kirpik kıvırıcıları bile hakkından gelemiyor. Çok gür değil ve inatla kıvrılmıyor. Hele bir de anlaşamayacağı bir rimel sürmüşsem ..
Ama Bourjois Volumizer imdadıma yetişen tek maskaram.Bunu alınca diğerlerinin hepsini gözümü kırpmadan attım.


Resimde tek kat uygulanmış hali. Ömrü hayatımda kirpiklerimi böyle havalarda göreceğim aklıma gelmezdi:)

2.kalın ve daha yoğun uygulama sağlayan etabı ben es geçiyorum. Hayalim takma kirpik görünümü değil volüm; ve tek kat da benim için resimde gördüğünüz gibi fazlaca yeterli.


*Kirpik mirpik hikaye gözler güzel baksın yeter. Kalbi ile dilindeki gözlerine yansımış güzelliklere gelsin bugünkü yazı*

6 Şubat 2014 Perşembe

SENDEN ÖNCE BEN!



Her ne şartta olursa olsun birine sadece aşkla bağlı kalabilmek ;  kaçımızın yapabileceği bir şey?  Atacağımız her adımın karşılığını bekler olduğumuz şu saçma dünyada yüreğinize löng! diye oturacak,boğazınıza koca bir yumruğu yerleştirecek ve hatta gözyaşlarınızın istemsiz akıp gitmesine neden olacak bir kitap.
Yıllar önce 'Mavi Saçlı Kız' romanını okuduğumdan sonra hiç onun kadar etkilendiğim bir kitap olmamıştı
Ama Jojo Moyes içime attıklarımı,burun kıvırışlarımı, beğenmeyişlerimi aldı uzak bir kenara fırlattı. Aşka gerçek hayatta inanmadığımı hep söylerim. Ama bu kitap bana işte AŞK bu dedirtti.

Zengin,yaşamayı bilen,hareketli,sosyal olarak fazlaca aktif olan Will geçirdiği trafik kazası sonucunda omurilik felcine yakalanıp tekerlekli sandalyeye mahkum kalır. Çalıştığı kafenin kapanması sonucu kendine iş arayan Lou istemeyerek de olsa Will'in bakıcılığını üstleniyor. İlk zamanlar çekilmez olan aksi Will, Lou'nun enerjisine ortak olup güzel bir arkadaşlık yaşanıyor. Will içten içe Lou'ya aşık olsa da bunu hiç bir zaman belli etmediği gibi dile de getirmiyor.

6 aylık bir sürede Will'in Dignitas'a (Destekli İntihar ;  yani kişinin kendi isteğiyle acısız öldürülmesi) gitme kararını değiştirmek için tek koz Lou ve Lou elinden gelenenin fazlasını ortaya koyarak Will'i düşüncesinden caydırmaya çalışıyor.

Sonuç  mu ; *Önce size bir soru ; -Kaçınız deli gibi sevdiğiniz insanın ölümüne ortak olabilirsiniz.? Kendi ellerinizle onu ölüme götürebilirsiniz? O sevdiğiniz,yüreğinizi ortaya koyduğunuz adam/kadın sessizce nefesine son verirken kaçınız başınızı omzuna koyup bekleyebilirsiniz?
Cevaplarınız nedir bilmiyorum ama Lou ve Will'in hikayesinin ayrıntıları kitapta. Mutlaka bir okuyun.

Sahte sevgilere inat yüreğinize ortak ettiğiniz tüm yüreklerin sağlığına...

SAĞLICAKLA.



*RESİM BURADAN ALINTIDIR

4 Şubat 2014 Salı

BEEMY HONEY YÜZ TEMİZLEME JELİ VE BİRAZ BENDEN HABERLER


Artık eskisi gibi yazmıyorum. İçimden pek gelmiyor desem bana kızmazsınız biliyorum çünkü bu sıralar nerdeyse bir çok kişi aynı durumda. Kumanda panelim de fazlaca durgun. + bendeki diğer gelişmelerle de pek vakit ayıramıyorum.
Gelişmelerden daha doğrusu aldığım kararlardan biri şu ki vaktimi internet başında fazlasıyla hatta gereksiz sayabilecek kadar çok geçirdiğim ve buna biraz son vermek için kitap okumaya karar verdim. Zaten okumayı da çok seviyorum ama bir süredir elime almıyordum. Geçenlerde yine bir blogger arkadaşım (Hamide Tekin)'de gördüm. 2013'te okuduğu kitapların listesini tutmuş. Onu görünce bu yıl aynı şeyi ben de yapmayı düşünüyorum ve şimdiden listemde 2 kitap oldu bile.
Son okuduğumsa hepimizin artık çoook duyduğu ''SENDEN ÖNCE BEN''. Dün akşam bitirdim. Boğazım hala düğüm düğüm.Onunla ilgili ayrı bir yazı yazarım.
Bugün de bu ürünü anlatmamın sebebi aslında o kitap. Okuyanlar bağlantıyı fark etmiş olabilir.
Lou'nun arı figürünü ve sarı/siyah rengini sevdiğini. Bahsedeceğim ürün de arı figürlü ve aynı zamanda ballı.

Ürün doğal içerikli ya da hafifletilmiş kimyasal diyelim. İstediğiniz kadar istediğiniz zaman uygulama yapabiliyorsunuz. Baskın olmayan hafif bir kokusu var. Jel kıvamlı ve aşırı köpürenlerden değil. Uygulama sonunda da temizlikten ziyade gerginlik hissi uyandırdı bende. Krem sürme ihtiyacı uyandırdı. Yanlış hatırlamıyorsam başka bir bloggerda da aynı sorunun yaşandığını okumuştum.
Ürünle ilgili söyleyeceklerim bunlar. Ambalajı için albenili ama ben pek anlaşamadım.

Gelelim benden diğer haberlere ;  Kpss malum bir çoğumuzun başbelası. Çok kısa süre öncesine kadar kpss girmeyi bile düşünmüyorken kendimi bir anda alınmış kararla dershaneye yazdırırken buldum. Hatta bugün de ilk dersime girdim.
Klasik Aycel her girdiği yerde potunu kırar şebeklik yapar zaten . Bugün derste kısmen rezil oldum. :)
Ama anlatmıcam bir yüz kızarıklığı da sizin yüzünüzden olsun istemem :)
**Bu arada ben dershanedeyken de civcivime çok şükür annemler bakıyorlar. Onların yüzünü kara çıkarmamam için de çok çalışmalıyım. Bu yüzden de eskisi gibi burada olmayacağım.
Hoş bloğumu da kendim için yazdığımı hep söylüyordum bir süre kendim için başka şeyler yapacağım diyelim.
Ama aktif olarak INSTAGRAM'dayım

Takip etmek isteyen ''aycelcehayat'' olarak aratabilir.

Sevgiler.







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...